Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta w Gostyninie Spółka z o.o.

Zakup śmieciarki - zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE NR ZP.3410/1/POM/18
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2017r. poz. 1579) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta w Gostyninie zaprasza do składania ofert cenowych na:

Zakup samochodu specjalistycznego - śmieciarki do zbierania odpadów komunalnych

 

1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta w Gostyninie Sp. z o.o.
siedziba: ul. Bierzewicka 32, 09-500 Gostynin
adres do korespondencji : ul. 18-Stycznia 36, 09-500 Gostynin
Regon: 146364996
NIP: 9710721848
Nr KRS: 0000436958
Adres strony internetowej: http://www.pomgostynin.pl
Tel. zamawiającego: 24 235 32 02
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu specjalistycznego - śmieciarki.
- Pojazd wraz z zabudową musi być kompletny, sprawny technicznie zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Sprzedawany pojazd musi być wolny od wad prawnych, konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
- Pojazd powinien być wyposażony zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku Nr 32, poz. 262 ze zm.).
- Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oraz wszelkie dokumenty przetłumaczone na język polski umożliwiające zarejestrowanie samochodu między innymi:
- zaświadczenie z badania technicznego
- książka pojazdu
- przetłumaczony dokument zakupu pojazdu i dowodu rejestracyjnego, jeżeli nie był rejestrowany w Polsce.

- Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi pojazdu i zabudowy dla kierowców i ładowaczy.
3. Okres gwarancji: minimum trzy miesiące od daty zakupu.
4. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena

5. Preferowane wymagania techniczne:
- Samochód specjalistyczny marki MAN lub MERCEDES - rok produkcji od 2003 roku - Wrzut uniwersalny do opróżniania pojemników od 110 l do 1100 l
- Zabudowa: 20m³ - 24m³
- Przebieg pojazdu nie większy niż 300 tys. km – potwierdzony przez autoryzowany serwis,
- Silnik wysokoprężny, moc – 320KM,
- Napęd 6x2, trzecia oś skrętna,
- DMC 26 000 kg.

6. Miejsce i termin złożenia oferty: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta w Gostyninie Sp. z o. o., ul. 18-go Stycznia 36, 09-500 Gostynin, pok. 19 lub w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. do dnia 22.01.2018 roku, godz. 9.00.
7. Termin otwarcia ofert: 22.01.2018 roku godz.10.15.
8. Warunki płatności: 7 dni od dnia otrzymania faktury.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
i inne podobne technologie.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,

że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.

Zobacz szczegółowe informacje jak zarządzać plikami cookies przy użyciu swojej przeglądarki internetowej.